sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Olen valheellisen huumevalistuksen uhri,kuka on vastuussa?

Hei, olen Teppo.

Mulle kerrottiin koulun huumevalistuksessa, että jos kokeilen kannabista päädyn piikittämään heroiinia jonkun koulun nurkalle, jossa myyn ainetta lapsille,jotta saan oman päiväannokseni kasaan.

Mulle kerrottiin,että kannabis on pahin myrkky johon ihminen voi sortua, ja se vie nopeasti rappiolle jopa hautaan.

Miksi mulle valehdeltiin?
Miksi valistus ei toiminut?
Miksi joku luulee,että luotan politiisiin vaikuttajiin, päättäjiin, jos ne valehtelee?

Vieläkään poliittinen eliitti ei puhu kannabiksesta totuutta. Turhaan ihmettelette, jos jaksan kyseenalaistaa teidän puheet ja uskottavuuden.

Miksi vieläkin valehtelu ja haittojen liioittelu jatkuu valtio tasolla saakka?

Vastuu on teidän, ei mun. Teidän on todistettava että minä puhun paskaa tai valehtelen.

Minä olen vain huumehörhöksi leimattu ihminen, joka ihmettelee miksi mua on kusetettu.

Niin ja mulle kannabis on päihde, se on myös lääke minulle, vaikkakaan kukaan lääkäri ei ole sitä minulle määrännyt!

Eipä ne lääkärit muitakaan lääkkeitä oo määrännyt kun en ole tarvinnut.:)

Niin ja miksi näin kirjoitan, tajusin heti kun ekan kerran kannabissavut imaisin että mua on kusetettu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti